fin english

VERKKOPALVELUT LIIKETOIMINNAN YTIMESSÄ

Verkkopalvelujen merkitys liiketoiminnalle kasvaa koko ajan, joten palvelujen ongelmat vaikuttavat suoraan asiakastyytyväisyyteen ja liiketoiminnan tulokseen. Sen vuoksi riittävään suorituskykyyn ja ongelmien välttämiseen jo ennakolta kannattaa panostaa.

Predictus turvaa toimintasi helposti ja kustannustehokkaasti. Automatisoitu ja muutoksiin dynaamisesti sopeutuva palveluratkaisumme seuraa verkkopalvelua jatkuvasti ja suorituskyvyn tila on tiedossa koko ajan. Tulosten tulkinta on helppoa selkeän graafisen raportin ansiosta. Näet havainnollisesti turvamarginaalin sekä ennusteen suorituskyvyn kehityksestä jatkossa.

PREDICTUS - HYÖDYT

Tiedät varmasti palvelusi maksimikapasiteetin

Predictuksen avulla tiedät, kuinka monta asiakasta verkkopalvelusi pystyy palvelemaan yhtä aikaa. Lisäksi saat tiedon varajärjestelmien toimivuudesta tositilanteissa. Tämä kannattaa aina varmistaa myös virtuaali- ja pilvipalvelinympäristössä.

Hallitset palvelusi vasteaikoja

Tiedät aina, miten vasteajat muuttuvat kuormituksen kasvaessa ja pystyt takaamaan kaikille asiakkaille riittävän palvelun laadun. Luotettava ennakkotieto kertoo milloin on toimittava, jotta ongelmia ei pääse edes syntymään.

Lisäät myyntiä

Palvelun hidastuminen ja katkot aiheuttavat usein suuria myynnin menetyksiä. Tappiot voivat olla tuhansista jopa satoihin tuhansiin euroihin tunnissa. Palvelun palauttaminen toimintakuntoon voi kestää useita tunteja, joten rahalliset menetykset ovat erittäin suuria. Niiden päälle tulevat vielä imagotappiot sekä selkeä lasku asiakastyytyväisyydessä.

Säästät kustannuksia

Palvelinlaitteistot usein ylimitoitetaan, koska arviointimenetelmät ovat puutteellisia. Summittaisesti varman päälle määritelty ylikapasiteetti ei takaa palvelun toimivuutta ja tuloksena on ainoastaan tarpeettomat lisäkustannukset. Ylimääräisen kapasiteetin poistaminen säästää palvelun elinkaaren aikana helposti kymmeniä tuhansia euroja.

Varmistat liiketoimintasi jatkuvuuden

Palvelun käyttäjällä on matala kynnys vaihtaa toiseen palveluun, jos verkkopalvelun toimivuudessa on ongelmia. Kerran pettynyttä käyttäjää on vaikea houkutella takaisin. Useimmiten suorituskykyongelmat uutisoidaan varsin näyttävästi, joten imagotappiot ovat isoja ja ne syventävät liiketoiminnalle aiheutuvia ongelmia.

Toimi ajoissa ja turvaa liiketoimintasi! Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.